Do każdego zakupionego materaca, poduszka ortopedyczna (wartość 70 zł) gratis! Oferta ważna do 15 grudnia 2024r. ZAPRASZAMY!
- Język
- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
-
Meble
- Nowoczesne zestawy mebli do sypialni
- Klasyczne zestawy mebli do sypialni
- Nowoczesne zestawy mebli do salonu/pokoju
- Klasyczne zestawy mebli do salonu/pokoju
- Loftowe zestawy mebli do salonu/pokoju
- Zestawy mebli glamour do salonu/pokoju
- Zestawy mebli styl prowansalski do salonu/pokoju
- Nowoczesne zestawy mebli do jadalni
- Klasyczne zestawy mebli do jadalni
- Zestawy mebli w stylu prowansalskim do jadalni
-
Oświetlenie
-
Pościele
-
Tekstylia
-
Materace
- Dekoracje i Akcesoria
-
Pomysły na prezent
-
-
-
Meble
- Nowoczesne zestawy mebli do sypialni
- Klasyczne zestawy mebli do sypialni
- Nowoczesne zestawy mebli do salonu/pokoju
- Klasyczne zestawy mebli do salonu/pokoju
- Loftowe zestawy mebli do salonu/pokoju
- Zestawy mebli glamour do salonu/pokoju
- Zestawy mebli styl prowansalski do salonu/pokoju
- Nowoczesne zestawy mebli do jadalni
- Klasyczne zestawy mebli do jadalni
- Zestawy mebli w stylu prowansalskim do jadalni
-
Oświetlenie
-
Pościele
-
Tekstylia
-
Materace
- Dekoracje i Akcesoria
-
Pomysły na prezent
-
-
Reklamacje
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi) Adresat: M.G. Mariusz Gil, ul. Kwiatowa 3, 05-270 Marki
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
adres pocztowy:
adres e-mail:
Reklamacja dotyczy:
umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:
umowy o świadczenie innej usługi:
inne:
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: Opis problemu:
Żądanie reklamacji:
usunięcie wady towaru lub usługi
wymiana towaru na wolny od wad
obniżenie ceny towaru odstąpienie od umowy
Sprzedawca informuje, że:
Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.
Podpis składającego:
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi) Adresat: M.G. Mariusz Gil, ul. Kwiatowa 3, 05-270 Marki
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
adres pocztowy:
adres e-mail:
Reklamacja dotyczy:
umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:
umowy o świadczenie innej usługi:
inne:
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: Opis problemu:
Żądanie reklamacji:
usunięcie wady towaru lub usługi
wymiana towaru na wolny od wad
obniżenie ceny towaru odstąpienie od umowy
Sprzedawca informuje, że:
Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.
Podpis składającego: